top of page
Search
  • erikbergstro8

Drivkraft


Jag säger detta med fullaste ödmjukhet. En personlig syn på drivkraft. Jag vill dela med mig av detta till dig som vill lyssna.

Jag har alltid haft ett stort intresse för att sträva bortom mina personliga gränser och att alltid försöka vara mitt bästa jag. En version av mig själv jag kan vara stolt över.

Att vara mer än jag var igår är min drivkraft för att nå nästa nivå. Det är inte resultaten, utan den ständiga strävan att alltid göra mitt bästa och därmed kunna se mitt ansikte i spegeln i vetskap att jag varit sann mot mig själv. Att respektera sina mål innebär att eliminera alla tankar och utrymme för fusk, kompromisser och återvändo. Du har bestämt dig.

Det är vad som håller glöden inom mig igång. Att alltid göra det jag kan med det jag har. Även när ingen annan ser. Det är inte alltid lätt, men det är alltid värt det.

Ödmjukast, Erik Bergström


34 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page