top of page
Search
  • erikbergstro8

Once in a Lifetime!


Personligen älskar jag att utforska min fulla potential, se vad jag kan åstadkomma om jag ger allt jag har, utan kompromisser. Stora utmaningar som tvingar mig till mina yttre gränser. Ni som har läst mina tidigare inlägg känner säkert även till min kärlek till äventyr och experiment. Nu står jag framför min allra största utmaning hittills.

Jag blev precis accepterad att studera och träna under stridsmunkarna av Shaolin under 12 månader. Jag lämnar Sverige, min lägenhet i Göteborg, och åker till Kina i slutet av april med endast några få ägodelar.

Det hela började med att jag satt på Café Berlin, i närheten av Avenyn och skissade över min optimala träningsdag, som jag lägger in minst en dag i veckan. För inspiration letade jag upp Shaolinmunkarnas schema och fann det näst intill identiskt. Jag såg möjligheten att leva ut detta dagligen, och nu blir min livslånga dröm till verklighet. Soluppgång till solnedgång långt uppe bland bergen i naturreservatet är det fem dagar i veckan fysisk aktivitet av olika slag. Självklart kommer mitt bränsle fortsätta att bestå av paleokost!

Om någon är intresserad av att köpa min lägenhet, 8 minuter med buss eller 20 minuter till fots från Göteborg Centrum så hittas den här: 1.a i Lunden. Det är även 10 minuter gångavstånd till skogsområde med vacker sjö! (lägenheten är möblerad för visning).

Vill ni hinna med ett Boot Camp eller en Workshop innan jag åker? Passa på att boka in dig på Boot Camp i Spanien 5-12 april, eller Workshop på PriMaten 26 april! Jag har även blivit tillfrågad om Workshop här i Göteborg, så om du är intresserad, skicka ett mail till mig, innan 20/3 så ser jag till att det blir av om vi blir några fler!

Ödmjukast, Erik Bergström


37 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page